All kinds of time


Åh! Vilken gryyyymt härlig dag det har varit idag. Humöret har varit på topp och vädret har deffenetivt varit på topp! Kan inte förstå att det var snö för bara två dagar, nu fattar jag vad som menas med aprilväder. Men ska inte klaga, nu är det strålande sol och värme precis som jag vill ha det =D   

Det har blivit nästan en hel dag ute i det vackra vädret. På förmiddan var jag ute på en lååång ridtur med Hanna och Madde. Har grymt ont i mina ben, och känner att det nog bara kommer vara värre imorn. Sedan har bara legat ute på altanen och solat och spöat brorsan i lite innebandy haha.   

Det slog mig nu att det är fredag den 13:onde i morn. Inte för att jag är särskillt vidskeplig och tror på att det är någon speciell otursdag, men man har ändå lite respekt för den dagen haha. Ser jag en svart katt springa över vägen kommer jag deffenetivt spotta.

Lika bra att njuta av dagen, för man vet aldrig vad som händer imorgon

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0