April april...

...din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Första april idag och då ska man luras. Hatar i och för sig pappas roliga skämt. "titta där en elefant, april april!" och så garvar han åt sig själv. Har inte gått på något april skämt ännu och har faktiskt lyckats lura min bror. Det är riktigt bra statistik tycker jag haha!
I kväll kommer morfar och mormor hit på middag, dom kommer få en riktigt rolig övereskning. Men är det första april så måste man få vara lite rolig =P

Ännu en helg förbi. Det är ganska konstigt tycker jag hur helger kan gå så fort, medan veckorna bara kryper fram.
Helgen har iaf varit lugn, vilket var ganska skönt eftersom jag fortfarande inte är helt frisk. Igår var Hanna och Martina här. Vi tittade på film, spelade biljard och spel, lyssnade på gammal musik och hade det bara lugnt och trevligt.

Nu ska jag sätta mig ute i solen och njuta av våren!

Kommentarer
Postat av: hanna

du har äntligen skrivit i bloggen honey.. Vad gjorde ni mot din mormor och morfar? <3

2007-04-02 @ 13:44:04
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0