banankontakt är min takt..

Känner mig riktigt trött och seg, den här helgen har verkligen tagit på krafterna. Har jobbat både lördag och söndag, det var första gången sedan operationen. Det var kul att vara tillbaka, men samtidigt väldigt slitsamt. Känns i varje fall skönt att börja känna lite pengar igen.

Igår var jag med tjejerna. Maija, Linda, Hanna o Lina kom hem till mig, där vi först spelade lite spel och bara hade det mysigt. Hanna och jag äger på pratmakarna, säger bara det! Brudarna från skogen  hade inte en chans mot oss härifrån city =P
Sedan bar det av till Ludde, där det var lite folk. Var där resten av kvällen, sedan gick jag hem med Hanna och Maija för att få min efterlängtade sömn. Riktigt trevlig kväll =D

Söndagar brukar alltid vara jobbiga, en dag då man inte gör ett skit och bara väntar på att helvetet ska börja igen, alltså skolan. Men inte den här söndagen inte, för min del får det gärna bli måndag. Ska ju se på bio hela veckan lång, så jag klagar inte!
Dessutom födelsedag och valborg nästa vecka, looking forward to it =D  

Dags att äta lite nu har inte ätit annat än frukost idag, inte likt mig. Och har jag tur kanske pappa vill köra lite med mig ikväll, hoppas!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0