close your eyes and count to ten

Dagen har varit helt okej. Började skolan med 3 och en halv timme media, då vi höll på med våra radiorepotage. Riktigt kul faktiskt! Sedan var det den roliga torsdags eftermiddagen med Anders kvar, men så extremt jobbigt var det inte idag. På engelskan gjorde vi inte mycket alls och på samhällen så fikade vi. Och eftersom jag hade gjort klart mina frågor fick jag sluta 50 minuter tidigare =D  

Vart tog sommarvädret vägen? Vill inte ha regn och blåst...
Hanna ringde och frågade om jag skulle med ut, hon skulle sälja Tofta-kläder. Kändes inte så jätte lockande i kyla och spöregn, men snäll som man är så följde jag ju självklart med. Fick kolaburkar som vi skulle sälja för klassen idag, så jag passade på och ta med dom när vi ändå skulle knacka dörr. Och jag lyckades faktiskt sälja alla, bra jobbat av mig! Hanna hade däremot inte lika stor framgång med sina underkläder till en början. Men frågar man en gubbe om han vill köpa trosor kan man inte direkt räkna med att lyckas!    

Nu: duschen, I think!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: hanna

äsch då, snacka inte! du vet att jag ägde! jag kanske tyckte den stackarn behövde ett par trosor kanske? daaaah ;) hahaha

2007-04-20 @ 16:00:35
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0