Drömmar kan allt vara lite underliga

Inatt hade jag strålande sol, sommar och värme,  jag var på Hawaii! Iaf i min dröm=P.
Allt var så konstigt, och det började med att vi tjejer hade middag och ville laga annanas paj, men vi hade
ingen annanas, vilket problem haha! Så vi bestämde oss för att åka till Hawaii och leta efter en. (Hade det inte varit lättare att gå ner till stopp och köpa en kan man ju undra?). Hur kom vi då till Hawaii? Vi åkte inte flygplan, vi åkte inte båt, nej vi simmade i luften. När vi kom fram så försvann alla bara plötsligt och jag var helt ensam. Kommer inte riktigt ihåg allt men det slutade iaf med att jag hittar Hanna tillsammans med Adam Brody (ni vet han i OC). Vi börjar bråka om honom, för vi vill ju båda ha en sån snygging haha. Så plötsligt tar han av sig masken och är en helt annan person, någon som vi ALDRIG skulle bråka om i verkligheten haha. Tänker inte nämna några namn=P
Sen vaknade jag skrattande.

image2

Kommentarer
Postat av: hanna

haha fy fan va du är störd viveka, jag garvar ihjäl mig! Nej tack några namn behövs nog verkligen inte, men det är lugnt du kan ta honom! jag står mer än gärna över.... HA HA HA!

2007-04-11 @ 09:38:13
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0