Happy Birthday

24/4

Imorse blev jag uppvacktad med presenter, blommor, cheesecake och vacker sång.
Hela 17 år nu, kan inte annat än att börja känna mig lite gammal =P
 Fick en väska, en söt tröja, parfym, pengar, vänner-box, mobilpengar och sen lite små saker
som lotter, hårspännen och lypsyl (men även sånt går ju åt).
Ikväll blir det födesledags middag med familjen. Fläskfilé och pommes har jag valt =D
...och såklart tårta till efterrätt!

image15


Filmfestivalen är i full gång på Roxy. Igår såg vi nog den sämsta filmen genom tiderna, hel skumm och totalt värdelös! Men eftermiddagsfilmen var väl helt okej. 
Idag var det svart-vit dag, alltså 2 gamla svartvita filmer. Gick på den första och halvsov mig igenom den och sen tog jag kvart i 12 tåget hem, skööönt! 
Den andra filmen var sjunde inseglet, vilken jag inte direkt har hört något positivt om. Har aldrig sett den och tänker aldrig göra det heller, enligt både Jennifer och Gustav sitter dom och spelar schack i en och en halv timma, alltså hela filmen, snacka om lång tråkigt! Jag lider med er som stannade kvar.. haha 
Inte dom roligaste filmerna vi ska se, men iaf MKT skönare än skolbänken.

Nu ska jag lägga mig ute i solen tror jag, det vackra vädret har äntligen kommit tillbaka!
Ha en bra dag alla, det tänker i varje fall jag ha =)


Kommentarer
Postat av: Maija

GRATTIS babe ;)

2007-04-24 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0