"Ingvar Oldsberg stäng dörren!" haha

Home sweet home!
Igår kom jag hem till city igen, efter en riktigt trevlig helg i gbg. Kändes iofs lite surt att lämna den soliga storstaden för denna snöiga och kalla håla, men men ändå skönt att vara hemma igen. Åkte ju iväg för att kolla på min bror och hans lag som körde innebandy cup. Hann med en hel del annat, men mkt innebandy blev det. Men det var bara roligt, riktigt duktiga var dom och vann hela skiten:)

Idag var det dags för årets premiär som domare. Gick på linjen och det var inte speciellt lätt att veta när bollen var ute när planen inte har några linjer, så det var bara och gissa=P 
Efter matchen drog jag till Hanna, och umgicks lite men henne och Maija. Det var roligt att träffa dom brudarna igen, känndes som evigheter sen:) Vi tittade på en film, Säg att du älskar mig, riktig hemsk faktiskt. Handlade om tjej som blev våldtagen. Ush! Kan inte fatta att det finns människor som är så dumma i huvudet och gör sånt.

Trodde inte mina ögon när jag vaknade imorse, var kom snön ifrån? Det var ju sommar igår. Åhh! solen vill ha dig tillbaka, och det är nu!

Riktigt trött faktiskt. Tror det blir sovdags för mig snart trots att klockan bara är halv nio haha.
Sleep well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0