it's not

Då var det skrivtliga nationella testet i engelska avklarat idag. Gick väl helt okej faktiskt, bättre än jag hade förväntat mig iaf.
Sista lektionen var drama som vanligt på fredag. Nog den roligaste lektionen på hela veckan skulle jag tro =)  Jag, Jennifer, Malin, Malin och Mickis skulle göra en pjäs om invandrare. Jag var en svensk flickvän till Malin så jag slapp använda min fina invandrar brytning haha. Men dom andra var invandrare, vilket var väldigt roligt. Kunde inte sluta garva åt Mickis som bara såg för rolig ut. Ingen av oss var väl speciellt vacker, själv hade jag en glittrig rosa tröja och dom höga "bimbo-skorna" på mig haha. Riktigt tjusigt, funderade på att ta med mig kläderna hem!  

M - "ey sexy! Jag heter Abdula det rimmar på..."

Mmm... nu luktar det tacos från köket, tror vi ska äta =D

later my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0