Onsdag

Godmorgon! Riktigt irreterad är jag på att vakna 7 varje morgon. Resten av familjen går upp då, och lättväckt som man är så vaknar jag ju självklart då. Åhh på lov vill man ha sovmorgonar inte vakna vid 7!

Igår kännde jag mig riktigt duktig, var ute och sprang en runda på kvällen. Kände att konditionen deffenetivt inte var på topp, så det måste jag väl göra nått åt haha. Men att jag ger mig ut och springer brukar kanske hända en gång i månaden, max!
Var även ute och gjorde vägarna osäkra igår=P före springturen var jag och pappa ute och övningskörde. Riktigt roligt och igår var första gången jag fick köra på rikitga vägen. Fick köra hela vägen till mossen, och fick faktiskt bara motorstopp en gång på stora vägen haha.

Nej nu ska jag ta och göra ordning frukost och sätta mig framför världens bästa OC=D
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0