perfekt!

Då var veckans filmfestival slut, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Har varit ganska skönt ändå att slippa gå till skolan, inte ha några läxor, mysiga picknickar vid bryggan och inte behöva tänka på nått, utan bara se på film... Men det har samtidigt blivit lite långtråkigt, har nog sett några utav världshistoriens sämsta filmer den här veckan. Eller sett och sett, sovit mig igenom dom är nog ett bättre ord. Ska skriva en ressension om en utav filmerna, bara att välja den som var minst dåligt, haha!  
Igår började dagen med ytterligare en svart-vit film. Sämre film finns nog inte, helt kass var den! Gav upp tillslut och satte på musik istället och blunade. Sedan var det någon film på tyska vi tittade på. 
Idag hade vi bara en film att se, en kinesisk film där dom kunde övernaturliga saker och dom slogs hela tiden, inte en film i min smak kan jag ju säga! Det blev iaf kvart i 12 tåget hem vilket var väldigt skönt. 
När jag kom till Gnesta gick jag förbi Ingela för att kolla om Hanna skötte sig på sin praktik. Och när jag kom stog hon duktigt och diskade färg byttor haha =P Satt med henne ute i solen en stund, sedan bar det av hemmåt mot en efterlängtad lunch!    

Nu är det långhelg, hela 4 dagar =D wohoo! Skulle ha jobbat både lördag och söndag, men nu blir det bara söndag. Imorn ska nämligen tjejerna fira mig. Vad vi ska göra har jag ingen anning om, men Hanna har avslöjat att jag ska ha oömma kläder och att vi ska åka tåg, haha! Undra vad dom nördarna har hittat på? 

Maija är en ängel och har lånat mig en vänner-box, bättre serie finns verkligen inte! Har hela 3 boxar att titta på nu, kan inte bli bättre =D Kanske dags att kolla lite om jag vill bli klar iår...  
Lägga mig ute på altanen och njuta av solen eller sätta mig i soffan framför Vänner med godispåsen jag fick av Jennifer idag, svårt val! Får se vad det blir.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0