stackars barn! haha

Idag har det hänt något som inte har hänt på hur länge som helst... Jag hade absolut ingenting att plugga.
Iaf inget nödvändigt haha. Har varit en skön eftermiddag!
När jag kom hem från skolan satte jag mig framför datan för att ladda ner massa låtar till mitt och Josses radioprogram. Det tog deffenetivt längre tid än vad jag trodde, iaf när man har en data som krånglar. När alla låtarna var fixade och jag började få fyrkantika ögon passade det bra med en lång promenad med Hanna.
Gick runt hela Gnesta och när vi var på väg hem märkte vi att vi hade fått en förföljare, scaaaary! Men som tur var är vi ju så snabba så han hann inte med i vårt tempo, iaf inte Hannas haha! 

Tror jag ska ta och joina bror min framför Vänner nu! 



- Det ser ut som om hon är påväg mot giljotinen! 
G-burri kan allt vara lite rolig ibland haha.  

  

Kommentarer
Postat av: Josse

G-Burri Larsson xD Länge sen man hade så kul vid maten..

2007-05-02 @ 21:44:32
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0