Summerday

Så var det söndag och sista dagen på lovet. Det har verkligen gått alldeles för fort, vill inte att lovet ska ta slut. Pluggandet är något som jag har skjutit upp varje dag, kul att jag sitter här nu dan innan skolan börjar och inte har gjort ett skit. Två prov och en debatt den här veckan, kommer gå sååå bra. Jag vet iaf vad jag kommer göra ikväll...  

Kom nyss hem från Hanna, har varit där ett tag på dan. Imorse var jag ute och övningskörde, riktigt kul och det går bara bättre och bättre. Då och då är väl iinte konsentrationen på topp och något dike eller stolpe kan vara nära, men man kan ju inte vara bra hela tiden=P
 
Igår var det som sakt innebandyavslutning. Först åkte vi ut till skogen i Björnlunda för att köra paintball. Det var grymt kul, men samtidigt riktigt läskigt. Kan erkänna att jag var nog ganska feg, och satt och gömde mig rätt mycket. Men man blir ju lite rädd när dom säger innan att man kan skjuta sönder ögona med geväret.. Vart träffad en gång på ryggen, gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra, men det kändes deffenetivt.
Efter paintballen åkte vi hem för att dusch och göra iordning oss. På kvällen bar det sedan av till Evelina där det blev grillning och singstar.

Nu ska jag lägga mig ute i solen och läsa min 600 sidor tjocka historiabok, mycket nöje!

Have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0