what's left?

Funderar på om jag ska gå och lägga mig snart, men det känns som en omöjlighet. Är trött, men ändå inte.. Åhh, jag vet inte vad.. Känner mig bara helt tom, känns som om jag inte har en ändå tanke kvar. Inte en ända tår kvar..  

"Lika bra att njuta av dagen, för man vet aldrig vad som händer imorgon"  skrev jag igår. Faan hur rätt kan man ha? Man vet verkligen aldrig vad som kommer hända nästa dag. Hade aldrig trott igår att detta skulle hända...

Imorgon är det innebandy avslutning. Först paintball och sen ska vi grilla tillsammans på kvällen, iaf något roligt att se fram emot i detta dystra.
 
Bäst att gå ner till sängen nu och försöka få lite sömn så man är utvilad tills imorn, kommer inte bli det lättaste men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0