witashi iru boronto

Lördag: Igår blev det en hel dag i stan med brudarna, vi åkte ju upp för att fira mina 17 fyllda år. Hade grymt kul, men det har jag ju alltid med dom sötnosarna. På tunnelbanan fick jag först en rubus som jag klarade av galant, det stod något med att vi skulle till cosmonova. Men dom vill bara lura mig för något cosmonova blev det inte haha, nej vi körde laserdome, riktigt roligt var det :) Sedan var det dags för lite uppdrag, ett uppdrag var lika med en present! Och självklart klarade jag ju av alla 10. Men fick lite konstiga blickar på mig, jag menar det var ju inte direkt normala saker jag fick göra, men vad kunde jag ha väntat mig haha.. Fick gå in på hm och fråga efter den nya Harry Potter boken, delade ut reklamblad (?) där det stod massa störda saker, skulle fråga någon om vägen till Liseberg, gå över ett övergångsställe 3 gånger, snurra 10 varv runt en lyckstolpe.. Men på med solbrillorna så ingen skulle se att det var jag och sen var det bara att köööra! 

                                                           

                                                                   Tack tjejer för en toppen dag!

På kvällen drog jag sen hem till Hanna, där hon och Maija va. Gick säker hundra mil för att sedan komma till fest, där det inte var så kul som vi hade räknat med. Så det blev sängen ganska tidigt, men det var rätt skönt för min del sm skulle upp tidigt på morgonen.
Kanske inte den bästa avlutningen på den annars så roliga dagen men men..

Söndag: Idag har det varit en gryymt jobbig dag. Först upp och jobba, och det var hur mycket som helst idag. Fick aldrig en ledig stund. Kom ifrån lite senare än planerat, så när jag slutade var det bara att sticka direkt till vallen där jag skulle döma fotboll. 
Nu sitter jag här och försöker göra klart mitt engelska projekt som ska vara färdigt imorgon, går inte bra kan jag ju säga. Kommer få sitta här hela natten om jag inte skyndar på lite. 

Dags att börja skriva lite igen tror jag.. 

Take care!

 

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för den där bilden bitch!

2007-04-29 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0