You can't loose something you never had

Dagen har varit precis lika seg som alla andra skoldagar. Gjorde mitt muntliga nationellatest i Engelska idag, skönt att ha det avklarat ialla fall. Får nästan mardrömmar av allt plugg som kommer sen. Anders (min engelska lärare), som hatar mig, tycker jag är totalt värdelös på engelska och som vanligtvis ger mig massa taskiga komentarer vart faktiskt imponerad på testet idag. Höll nästan på att trilla av stolen när han sa det haha! Jag och Josse hade tydligen nånting som ingen annan i klassen hade, men vad vi hade fick vi aldrig reda på =P
Kanske har man kommit upp några steg på Anders favoritlista?

Nej, back to work now. Har ingen rolig vecka framför mig, prov imorn och två prov på onsdag. Jag vet hur min kväll kommer se ut, plugga plugga och plugga lite till. Men det är bara att stå ut, om en vecka har man ju ett väldigt efterlängtat lov! 

So long my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0