Är det här priset?

Det har varit en trevlig men kämpig och rätt fullspäckad helg. Det har inte blivit mycket sömn alls de senaste dagarna vilket kanske har någonting att göra med att jag mår förjävligt idag. Illamående, magont, huvudverk, feber... (kan fortsätta hur länge som helst). Festande i torsdags, stod i baren och serverade på mammas fest i fredags, vilket både var roligt men väldigt jobbigt. Riktigt kul att leka bartender och blanda massa drinkar och så. Några tappra partymänniskor var kvar länge och gick inte förrän halv 5, så då kunde jag äntligen gå och sova. Igår åkte vi till tullen i trosa, men jag mådde inte alls särkillt bra så fick ringa stackars pappa som låg och sov och be honom komma och hämta mig tidigare.

Idag har det blivit tv hela dan, har inte ork att göra nått annat. Det suger verkligen att vara sjuk!    

Aja, hoppas alla har en bättre dag än mig :)

Kommentarer
Postat av: hanna och lina

naaaaw din stackare. tycker obeskrivligt synd om dig ska du veta! hoppas du kryar på dig snart hun!

2007-08-05 @ 16:40:43
Postat av: viveka

tack tjejer :) synd att vi inte kunde åka till lockis idag, får bli en annan dag.

2007-08-05 @ 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0