Inte det lättaste

Idag har det varit en rätt skön dag i skolan. Matte, svenska, klassråd och sen sista lektionen dans!
Det var första lektionen med dansen, ganska svårt att hänga med men det var riktigt kul. Och förmodligen blir det ännu roligare när man blir lite duktigare. Dansläraren verkar suverän, hon sa också att vi kommer vara riktigt duktiga när terminen är slut och att vi kommer tacka henne nästa bikini-säsong för våra snygga kroppar. Haha, man kan ju alltid hoppas på att det stämmer!

Igår blev det träning med flick-laget, dåligt tempo och väldigt oseriöst. Jag blir så irreterad, ända sedan operationen förra året har jag längtat att köra igång igen på allvar. Men icke, nu känns det som om det bara kommer bli skit.
Struntade sen i våran träning och åkte hem och träffade Linda istället. Shit vilken rolig kväll det blev, och jag säger bara det att om både Linda och jag får något annat än MVG i svenska är det ett mirakel, haha!

Nu ska låtar laddas ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0