måndag den 13?

Guten Morgen!
Riktigt skönt att sova länge för en gångs skull. Sömn är defenetivt välbehövligt just nu.
Förkylningen är, efter en och en halv vecka, mycket bättre. Men ändå inte helt bra.
Men jag orkar inte bry mig längre. Det är inte långt kvar på sommarlovet nu och
jag har varken tid eller lust att ligga hemma och va sjuk.

Lördagskvällen blev lyckad. Hanna var ensam hemma och det betydde såklart fest.
Maija, Linda, Hanna, Billie och jag träffades först och lagade mat, åt och hade det trevligt. 
Senare under kvällen droppade det in lite mer roligt folk. Trevligt, trevligt :)

Vaknade upp hos Hanna på söndagmorgonen och då var det städa och tvätta som gällde,
innan vi skulle åka därifrån.
På kvällen drog vi till Stockholm för att kolla på bio. Såg Disturbia, riktigt bra film faktiskt.

Ska ta och städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Sen vore en prommenad riktigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej :) detta är typ det enda stället att få tag på dig, haha :P men vi tjejer snackar lite om att vi kanske ska träffas i södertälje den 22:a, och fika och så :) har inte snackat med alla ännu, så det är inte bestämt. men jag hör av mig sen :)

2007-08-14 @ 14:49:31
Postat av: Viveka

Hejsan! Har du provat på mobilen? för den är alltid med.. Jamen det vore ju jätte trevligt :) Vi får höras om det!

2007-08-14 @ 16:09:24
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se
Postat av: Josse

Hej Viveka! Tack för vykortet :D Hoppas du har haft en jättebra sommar! Ses snart :D

2007-08-14 @ 17:38:57
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0