Nu har den kommit!

Äntligen har den kommit, andra säsongen av One Tree Hill som jag beställde i helgen. Jippie!
Passar perfekt nu när jag är sjuk, då har man ju en anledning att dega i soffan hela dagen och drömma sig bort i denna härliga amrikanska serie. Eftersom inte vädret har lockat något säskillt idag har det blivit en heldag i soffan tillsammans med en ( nu uppäten ) godispåse.
Nästan så man hoppas att man är sjuk imorgon också, det är ju lite roligare då man har något bra på tv att titta på. Men nej, faktum är att jag skulle göra vad som helst för att bli frisk. Har varit sjuk länge nog nu. 

Måste bara bli frisk tills helgen, då är H själv hemma och då ska vi ha skojj!   

Nu ska jag äta nybakade scons och titta på, ja gissa vad? OTH såklart! 




                                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: hanna

haha även om du är frisk så hjälper det dig inte så mycket om jag inte är det! Fy fan för det här ellerhur v?

2007-08-09 @ 15:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0