Only in my dreams

Imorse vart det tidig uppstigning för min del. Det var dags för ett besök hos tandläkaren i Nyköping igen.
Usch! Jag är verkligen där för ofta känns det som. Gå till tandläkaren ligger ganska högt på min hat-lista.
Finns inget värre än när dom stoppar sina illaluktande fingrar imunnen på en.
Och sen ska dom dra och slita så mycket i munnen att man har alldeles ont efteråt.
Men det posetiva var att jag fick köra hela vägen dit. Prämiären på motorväg, Jippiee!      

Sitter just nu och hoppas på att tiden ska sluta gå eller något sånt. Imorgon börjar nämligen skolan igen, något som jag inte längtar till. Längre sommarlov skulle verkligen vara väl behövligt! Det jag fasar för mest är alla tidiga mornar, ska bli hur jobbigt som helst att gå upp 6 varje dag.  

Men något att se fram emot iaf är Maijas avskedsmiddag imorgon. Inte för att jag ser fram emot att hon ska åka, absolut inte! Men det ska bli kul att träffa (speciellt) henne + alla andra.
 
Nu har jag lovat mamma att städa lite här hemma. Vilken perfekt avslutning på lovet, NOT!   

Kommentarer
Postat av: Maija

Ja, det ska bli kul att träffa er alla. Var länge sen man såg dej babe. Men tur då att vi ses imorgon;)

2007-08-23 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0