önskar mig något helt annat

Så typiskt att jag ska gå och bli sjuk när det blir sånt toppenväder.
Min dag har nog varit den mest segaste i världshistorien.
Men när huvudet dunkar och man blir alldeles yr så fort man går ut i solen,
har man inte så mycket val än att sitta inne och häcka.    
Linda kom förbi en stund efter jobbet i väntan på hennes buss,
annars har jag inte gjort mycket annat än att se på film.

Hoppas jag känner mig bättre imorn så det kan bli badet då. 

Ikväll ska familjen iväg och fira mormor som fyller år,
får se om jag orkar följa med.

 En bild på mormor och morfar från en tidigare födelsedag.
                                   Grattis mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0