Snabb som blixten

Då var den första skoldagen avklarad. Eller vi gick iofs i fredags, men då var det bara upprop.
Vi gjorde inte särskillt mycket alls, men så är det ju de första dagarna.
Slutade egentligen kvart över 12 idag, men vi fick gå efter vi hade hämtat mattebiken i biblioteket.
Tåget går 11.45 och jag orkade verkligen inte vänta till nästa som går 13.45.
Klockan 11.31 står jag i kön för att hämta min bok. Klockan 11.43 sitter jag på tåget.
Då har jag sprungit från biblan till vår skola för att hämta min väska, sedan kutat järnet ner till stationen.
Helt svettig och anfåd kommer jag fram, men jag hann med tåget och det var huvudsaken.

Ikväll är det träning, ska bli skönt. Men tråkigt bara att vi är så några.
Det blir inget seriöst, övningarna blir tråkiga och det går inte att köra tvåmål. Vart är folket?
Jag, Lina och Emelie ska också träna med flickorna idag. Det kanske inte blir världens bästa tempo, 
men de är många fler än oss så då kan man ju i varje fall köra lite.  

Nu ska det ätas lunch.. eller middag? Jag vet inte vad men mat blir det i vaje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0