Tiderna förändras

Det har inte blivit så flitigt skrivande här eftersom mina föräldrar töntigt nog har införskaffat "data-fria-dagar". De tyckte det behövdes eftersom min datanörd till brorsa sitter vid den här burken så gott som dygnet runt. Men idag är det tydligen "data-dag" så då är det bara att passa på.

Kom nyss hem från en körtur med mamma. Körde runt lite i gnesta och sjutsade henne sedan till jobbet. Därifrån fick det bli en prommenad hem. Väntar på att pappa ska komma hem, för då blir det mera bil :) 

Tidigare idag var jag nere på Thekannan och provade jobba. Det kändes bra och det verkar som om handen håller nu, great! Så om jag har jobbet kvar, blir det nog till att börja igen. Det vore ju skönt att tjäna lite pengar, sommarn har ju gått utan några inkomster alls.    




Nästa vecka börjar skolan igen, hur kan ett sommarlov gå så här fort? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0