vill bara skrika ut allting

De senaste 5 nätterna har jag knappt kunnat sovit nånting. Hosta, magont och mardrömmar har hindrat mig.
Men den senaste natten var hemsk. Sov inte en blund, inte en endaste sekund på hela natten. Smärtan i magen och öronen var för stor.
Förstår inte hur allt det här kunde hända mig, hur kan man drabbas av så mycket på en och sama gång. Jag blir gaaaalen, vill bara skrika ut allt det onda. 
Känner mig verkligen jätte fräsh, eller inte. Går omkring i pappas förstora t-shirt och en kärringknut mitt på huvudet. Eftersom jag har öroninflamation kan jag inte duscha huvudet, vilket vill säga att mitt hår är allt annat än rent och fint just nu. Men inte ska jag ju träffa nån så det spelar väl egentligen ingen roll.
Har inte kunnat resa mig från soffan idag, trodde nästan att rumpan hade fastnat där. Men nu är jag iaf uppe för att hämta något att äta. Det får nog bli en tallrik yoghurt, sedan tillbaka till kära soffan igen... 

Kommentarer
Postat av: Maija

Fan blir du aldrig bättre? Känner mig inte så skyldig till att smitta ner er länge iaf. För jag hade aldrig ont i öronen. hehe Men krya på dej babe! ;)

2007-08-09 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0