All I want for christmas is you

Idag var det som sagt den efterlängtade julavslutningen. Först fika och mys med klassen, sedan begav vi oss till aulan för att lyssna på sånger och se dans och uppträdanden. Även fast inte dansen var den roligaste, musiken den finaste och rektorns tal så intressant, var det faktiskt då jag fick min första riktiga julkänsla. Det blev som ett pirr i hela kroppen när jag satt där, och det var då jag förstod att julen faktiskt är här nu!

Efter avslutningen åkte jag upp till Stockholm för att gå omkring lite med Hanna. Det blev inte mycket handlat utan mest en mysig promenad genom stockholms julpyntade gator och besök i några affärer.
När vi kom hem drog vi upp till freja för att bättra på brännan lite, hehe :)

Ikväll ska det bli en myskväll med familjen. Eftersom jag inte har varit hemma en helg det senaste.. halvåret? förstår jag mina föräldrars tjat om att dom vill att jag ska hålla mig hemma. Men det ska faktiskt bli riktigt skönt och mysigt. Vi ska snart äta god middag och sen ska vi klä granen, det vill man ju inte missa! Jag vet redan nu hur det kommer bli, musiken på högsta volym och hela familjen dansande och sjungande i vardagsrummet!  


Ska vara snäll och hjälpa till med maten nu.
Trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0