Bara två veckor kvar nu - panik!

Skoldagen var faktiskt helt okej. Halvsov mig igenom samhällslektionen under alla redovisningar, på median fick vi skjuta upp våran presentation och sist var det en matte lektion med vikarien Lalle. Undligare lärare får man nog leta efter, han stog bara och mumlade hela lektionen och jag fick sätta på musik för att inte börja garva åt honom, haha.  

Efter skolan gick jag ner på stan med Jennifer. Gick runt lite bland affärena och sen blev det en fika :)

Idag var det meningen att plugga, men av någon andledning har det inte blivit ett dugg av det.
Det är för mycket nu helt enkelt.


Nu ska jag snart upp på träning.


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst ska det bli skönt med jullov :D

2007-12-10 @ 19:33:17
URL: http://traiin.blogg.se
Postat av: Viveka

Ja visst ska det bli det :-D bara lite panik när det gäller julklappar som måste köpas snart, hehe.

2007-12-10 @ 22:11:38
Postat av: Jennifer

yeees jag nämns i bloggen! ;D haha

2007-12-11 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0