En klass för sig!

Idag var det uppsats skrivning på engelskan med temat skräck. Vi skulle ha förberett oss men jag hade inte en enda tanke när jag kom till lektion. Trots det gick det förvånadsvärt bra, orden bara kom till mig och jag skrev och skrev. Hoppas jag hittar på ett bra avslut imorgon bara.
 
Efter engelskan drog vi ner på stan och åt på nancy's, alltid lika gott :) Sen orkade jag inte längre, så tog tåget hem kvart i 12 och gick hem och plugga istället.

Ikväll har det varit träningen, efteråt gick vi hem till mig och snackade ut. Känns så mycket skönare nu.

Imorgon är det Lucia, ska titta på luciatåg i skolan på morgonen så det betyder en liten sovmorgon för min del :)


Nu lägger jag mig i sängen med naturboken i högsta hugg!

Kommentarer
Postat av: Josse

nooo, det är inte träningsvärk ;) haha pappa tror det är höftsnuva. min bror hade det förut :P

2007-12-13 @ 19:46:30
URL: http://degeryd.blogg.se
Postat av: Maija

Tack :)

2007-12-14 @ 18:13:39
Postat av: Jennifer

viveka, jag har blogg ;D

2007-12-15 @ 18:54:51
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0