En ytterst liten julkänsla

Good morning sunshines!

Nu var det några dagar sen jag skrev och mycket spännande har hänt i mitt liv, eller kanske inte.. :)
*
Lucia har firats med luciatåg, spex, lussebullar och pepparkakor. Blev även fika på tekannan med Hanna, men till vår stora besvikelse missade vi gnestas eget luciatåg, damn! 
* Det har julhandlats, alla klappar är nu klara, wohoo! 
* Efter mardrömveckan förra veckan är allt plugg nästan avklarat, endast ett svenksa prov återstår.
* Och bäst av allt, en till vecka har passerat i rasande fart och det är nu bara 6 dagar tills vi får träffa kära Maija igen :)

Det har blivit en sån där skön och mysig helg igen. I fredags var jag hos Peppe och kollade på film med Lina och dom andra killarna. Igår blev det en riktig tjejkväll här hemma. Hyrde en äkta high school film, köpte massa godis och sedan blev det tjejsnack hela kvällen lång. Några tappra party-människor drog här ifrån och tillslut var det bara jag, Linda och Billie kvar. Blev skit snack om allt och ingenting ända fram till halv 3, hur skönt som helst :)

Idag väntar jobb. Ska äta lite frukost och sedan bege meig ner till cafeét.
Ha en bra dag!




Bara en sak saknades.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0