Ett glatt besked :)

När allting redan är på topp undrar man hur det kan bli bättre? Idag va jag hos tandläkaren och fick det glada beskedet att tänderna är färdiga och jag ska få ta ut min tandställning i februari. Jag blev så glad och hade bara lust att slänga mig om tandläkaren och krama henne allt vad jag kunde (men lät dock bli). Har nog aldrig varit roligare att va hos tandläkarn, jag log hela besöket! Bara två månader kvar och sen är jag av med skiten :)

Det blev en kort dag för mig i skolan. Först engelska då vi fick reda på att johanna ska sluta, tråkigt men kanske får en ny lärare som är liiite mer generös med betygen, hehe. Därefter drog Malin, Malin, Josse och jag som vanligt ner på stan och åt på nancy's, alltid lika gott. På idrottslektionen bevisade vi en gång för alla att blondiner faktiskt är bättre, utklassning så det skrek om det :)

Därefter åkte jag hem. Fick köra hela vägen till nyköping, gick riktigt bra faktiskt. Där blev det som sagt besök hos tandläkaren och sen lite shopping med mamma.  

Nu ska jag slå in lite godis i paket. Ska tydligen göra nån lek eller nått på naturen imorn.
Ska bli spännande och se vad Lisa har hittat på.


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0