JUL och alla dess trevligheter!

Nu har ytterligare en jul passerat och allt har verkligen varit toppen. Den här julaftonen kan nog ta plats som en av de bästa genom åren. Hela släkten samlades här hemma, det blev glögg och fika, Kalle Anka, god mat, paketöppning och allt annat mys som julen innehåller. Älskar verkligen julen! Fick även massa bra julklappar, allt jag önskat mig och lite till. Det bästa var nog digitalkameran, så nu blir det förhoppningsvis lite fler bilder som pryder bloggen :)  

Något jag har kommit fram till är att man äter verkligen ihjäl sig under julen. Julmat, julgodis, fika och massa annat gott hela tiden. Känns verkligen som magen ska spricka när som helst. Men någon gång om året måste man ju passa på och svulla och det är bra att det inte är under bikinsäsongen, haha :) 

Om ett tag ska jag träffa Hanna, vi tänkte gå ner till rullen och hyra lite filmer.
Imorn åker min familj iväg, ska bli så grymt skönt att få vara lite själv. Men ännu skönare blir det nästa vecka!  


Trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: malin

glöm inte oss viveka ;):)

2007-12-26 @ 23:47:50
URL: http://bjooork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0