Say it like you mean it

Matteprovet idag gick försvånadsvärt bra. Första delen kändes ganska enkel men när det sedan kom till
mvg-frågorna var det kört. Det stod helt stilla i huvudet och jag förstod inte ett dugg av uppgifterna.
Men men får väl ändå vara nöjd med tanke på det här riktigt svåra kapitlet.

Dagen fortsatte med svenska, klassråd och sen sist dans. Jag, Josse och Nanthin är klara med våran dans och behövde bara träna. orkade inte vara kvar hela lektionen så drog lite tidigare för att hinna med en timmas tidigare tåg.

När jag kom till Gnesta gick jag förbi Hanna som var på praktiken, eftersom hon inte hade särskillt mycket att göra stannade jag kvar och snackade lite. Följde sedan med henne och Billie hem. Där blev det färgning av Billies hår, som precis som alla andra gick från blondie till brunett. Det är bara jag som går emot strömmen nu, hehe ;)   

Och nu ikväll har jag även pratat med Maija, så otroligt härligt att höra din röst.
Inte långt kvar till den 22 nu, lääängtar!


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maija

Längtar också!! Men nu är det bara 14 dagar kvar :D

2007-12-07 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0