Sunday

Vart ska jag börja någonstans? Matchen idag gick åt helvete, förlust med 10-7 mot ett lika dåligt Flen. Ledde med 5-1 efter första så det var en riktigt tung förlust. Efter matchen blev det lite tröst ätande på Arena, sen drog vi hem till mig allihopa och kollade lite film. Nu har dom precis gått hem, så antar att det börjar bli dags att krypa ner i sängen snart.    

Igår jobbade jag först på dan, riktigt skönt faktiskt. Perfekt lagom att göra!
På kvällen skulle vi ha kul, på kvällen skulle vi parta. Det var i alla fall planen. 
Det började bra med lite singstar och kortspel hemma hos Kattis. Men va hände sedan? Vi drog vidare till Björn och allting blev bara så fel det kan bli. Jävla skit gnesta säger jag bara ibland.  

Dessutom har jag riktigt ont i mina händer efter gårdagens cykel-olycka. Jag och Sandra har varit ute och cyklat ett bra tag och har precis kommit tillbaka till Björn då hon säger "Det är otroligt att ingen av oss har trillat, haha" Just då gör jag världens vurpa och far i backen. Spåren sitter kvar i händerna idag.
"Don't drink and drive", antar att det har en mening trots allt.  


Nu ska jag gå och lägga mig, kommer somna som en stock.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

men sedan fick du lite morotskaka i magen, kanske var en äcklig sådan, men ändå :D då blev du lite glad! plus ett nytt tåg :D haha

2007-12-10 @ 17:17:46
Postat av: hanna

allt blev verkligen fel, jag mår dåligt! sånt där ska inte behöva hända!

2007-12-10 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0