24 Juli

Sitter just nu helt uttråkad och rastlös och vet inte vad jag ska hitta på. Medan dom andra jobbar och sliter sitter jag hemma alldeles ensam och har det allt utom skojjigt. Vore nästan skönare att jobba, men bara nästan...
Väntar på att Hanna ska komma hem, då ska jag träffa henne och förmodligen blir det en springtur för att bättra på konditionen som är allt annat än på topp. Men det är en evighet tills dess, kan börja räkna ner timmarna nu.
Vädret är kasst för den delen också, när blir det sommar i Sverige kan man fråga sig? Bad till de grekiska-vädergudarna att skicka med mig solen och värmen hem till Sverige, men icke! Förmodligen tyckte dom att vi kunde nöjja oss med mulet och regn. Men jag vill ha sommar nu, ge mig!    

Tv:n har inte blivit påslagen sen vi kom hem, kanske dags för en film så här i ruggvädret?

Btw så har jag namnsdag idag, Christina har jag så fint blivit döpt till efter min mormor, grattis Viveka!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0