En klass för sig

Åh vilken dag! Äntligen sol och sommar, precis vad jag behövde. Men tyvärr ska det inte vara så långvarit, men men man får väl njuta av det lilla man får. Idag blev det i varje fall klämmingen, länge sen jag var där nu. Iskallt i vattnet så något bad blev det inte tal om. Sola, vollyboll, glass och riktigt god fruktsalad var det som gällde istället.
Hela veckan i princip har jag umgåts med Hanna (vi har ju lite att ta igen så =P). Och det är rena träningslägret kan jag lova! Den människan kan ju inte sitta still en sekund, så det är full fart som gäller hela tiden. Vi har varit riktigt hurtiga iaf och sprungit 3 dagar i rad nu, duktigt! Men det har resulterat i träningsverk, skavsår och blåsor, men det är bara att bita ihop om man vill komma i form ;)

Dags att äta nu. Ska gå ut till köket och se vad pappa har lagat för smarrigt.
Efter maten ska jag hem till H och umgås med henne och Lina :)

Have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0