He goes left and you stay right

Snacka om vilket mysko väder det är ute. Var nyss ute på en promme med hunden och vädret verkade inte riktigt veta vad det ville. På ena sidan vägen spöregnade det och på andra sidan var det strålande sol, strange? Har inget emot lite regn, men det här konstiga sol-åska-regn-mulet-vädret blir jag fan gaaalen på. 
Nu i två veckors tid är jag lycklig hundägare. Min moster och hennes familj är på semester så vi passar deras hund. Eftersom jag är den i familjen som är ute och går mest med henne har jag ganska snabbt blivit en favorit. Det är så roligt att ha en hund hemma som viftar på svansen och slickar en i ansiktet varje gång man kommer hem. Katten här hemma hatar ju mig så det är kul att ha ett djur som tycker om en för en gångs skull.

Det är inte lätt att hålla reda på dagarna så här på sommarn, varje dag känns som en lördag eller söndag. Nu har  ytterligare en helg passerat och den har sett ut ungefär som de andra vardagarna i veckan. Det har blivit en lugn och skön helg tillsammans Hanna. I fredags hyrde vi film och svullade godis här hemma. Dirty dancing 2 blev det, snacka om att man blir kär i dansfilmer! Igår blev det chill hos Hanna tillsammans med Marcus, Johan och Ludde. Sov där och kom hem någon gång på dan idag och då blev det soffan och One Tree Hill för hela slanten. Finns det någon bättre serie säger jag bara? Loove it! Dessutom är Chad Michael Murray inte helt fel att vila ögonen på... 

      


Med ett leende på läpparna gick jag därifrån. Jag kände mig glad och lycklig och inget kunde ändra på det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0