Snart i ett soligt Grekland!

Dagen jag har längtat efter ett ra tag nu är äntligen här, imorgon åker vi till Grekland! Blir borta i två och en halv vecka och det kommer bli så underbart skönt.
Allt är packat och klart nu, och är väldigt imponerad över hur jag har fått plats med allt i den lilla väska jag har. Men det får jag nog tacka Linda för, utan hennes smarta packnings-tips hade jag aldrig klarat mig.

Dagen har mest bestått av packning (är inte så vidare snabb av mig). Men har även hunnit med att träffa Hanna, Linda och Maija. Vi gick ner och köpte vindruvor och kakor och sen blev det bara mys i min säng :) Har räknat ut att det blir ända dagen vi träffas alla 4 på en månad, en hel månad helt otroligt! Kommer sakna er när jag är borta <3

Ikväll blir det tidig sänggång, ska upp 4 imornbitti.
Ha det bra alla här hemma, jag ska i alla fall ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du, jag tror det är dags för fröken Ahlstrand att komma hem nu! Miss you!

2007-07-16 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0