vågor i baren och vatten i knäna?

Jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret - Åh vilket fint väder, blir nog klämmingen idag. Går upp ur sängen och går ut en sväng för att känna hur varmt det egentligen är - Nja, det var faktiskt lite blåsigt, är det verkligen badväder? Går upp för trappan och tittar på termometern - 22 grader, kanske ska ut trots allt.. Ser tidningen som ligger på köksbordet, dagens väder visar ett stort svart regnmoln. - Lika bra att skita i det, eller? Vilket velande fram och tillbaka, ringer iaf Linda och eftersom vi inte riktigt litar på att det fina vädret ska komma bestämmer vi oss för att inte åka ut. Det är något som man ångrar sen när det är klarblå himmel, 24 grader och strålande sol, och när man dessutom bara är hemma och inte gör ett smack! Hela dagen har bara varit en ända seg väntan. Att gå och vänta på torsdagen är som en ändå lång väntan på jultomten (när man var mindre) -fruktansvärt tråkigt helt enkelt! Tur att vi åker snart, känner att jag verkligen vill komma iväg nu. 

Var ute och sprang med pappa idag också. Men den här gången fick jag bestämma runda, och det blev en betydligt kortare. När vi kom hem vart det ett hårt styrke/stretching pass med Martin, jag borde va i toppform snart tycker jag, haha.

Imorgon ska jag, mamma och Martin upp till Stockholm för lite shopping. Behöver egentligen inget speciellt men tänkte att jag lika gärna kunde följa med istället för att bara gå och dröna hemma. 
På onsdag är det dejt med tjejerna :) Maija har ju kommit hem nu och Hanna kommer imorn, och sen på torsdag så åker ju jag. Så det är verkligen på tiden att träffa dom, något att se fram emot!  

Nu är det sängen som gäller.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0