En midsommarnatts dröm

I går var det som sakt Midsommarafton. En aning överskattad kväll men det var rättså trevligt. Dagen innehöll god mat, tårta, singstar, dansande och det bästa av allt riktigt trevligt umgänge :) 
På kvällen (morgonen?) när jag kom hem kunde jag inte låta bli att plocka blommor att lägga under kudden. För vad vore en midsommar utan den traditionen liksom? Drömde om en person, men jag tvivlar på att det är han jag kommer gifta mig med haha. Men det är en lite rolig grej tycker jag. 

Imorse efter frukosten åkte jag, pappa och Martin iväg för att spela golf. Att jag ger mig ut på golfbanan kanske händer sådär 2 gånger om året, så någon lysande golfspelare är jag inte direkt. Men trots att det blir mest sneträffar är det riktigt roligt med golf någon gång ibland. Vädret kunde iofs varit bättre, spöregn är väl inte direkt vad man vill spela i. Men jag vek inte ner mig för det, i alla fall inte förän sjunde hålet =P Fick faktiskt par på en bana, och det är jag riktigt nöjd med!

Bjuder på lite bilder från golf-turen:
image57 Det går åt helvete så jag ger upp och kastar bollen istället..
  ..men så tillslut sitter den äntligen i hålet!

Kommentarer
Postat av: Maija

Haha, du är förrolig :D

2007-06-24 @ 01:17:57
Postat av: hanna

fulaste swingen jag någonsin sätt. ledsen för att jag inte ringt förut hun. blev lite körigt och så, förklarar imorgon! pusss

2007-06-24 @ 02:03:04
URL: http://hjohannesson.blogg.se
Postat av: Linda

Läckraste golfspelaren jag någonsin skådat ;)

2007-06-24 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0