Fullt ös medvetslös!

Dagen har jag spenderat hos Hanna. Det blev inte riktigt så lugnt som jag hade väntat mig, utan istället bröt tredje värdskriget ut mellan Erika och mig. Den ungen är verkligen störd! Det hela slutade med ketchup över hela deras vardagsrum, salva över hela golvetet och trappen, mos av äpple på dörren, stinkande parfym-lukt i hela huset, gröna streck över hela mig... behöver jag fortsätta? Det var ett kaos helt enkelt! Men jag hade iaf riktigt kul och det tror jag Hanna och Carro hade också, dom stod bara och garvade åt oss haha.
Sen blev det iaf fred och då en match i så ska det låta. Jag och Hanna utklassade dom, tills Erika började fuska. Såå typiskt! Aja, det var i varje fall en störd och händelserik dag hos systrarna Johannesson :)

Nu ska jag sätta mig och kolla på en rulle med bror min =)




Fan! Vad är det för mening med det nu? Ingenting, så meningslöst..

Kommentarer
Postat av: hanna

du är ett skämt, men ett roligt sånt! I like you!

2007-06-21 @ 21:38:16
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0