I hope so

I dag hade vi bara en lektion och det var drama. Vi spelade upp våran pjäs, gick helt okej faktiskt. Kommer nog gå ännu bättre på tisdag när vi har alla saker. I vilket fall som helst så var vi riktigt snygga med svarta peruker och målade ögonbryn =P
Efter skolan drog jag ner på stan och gick omkring där. Hittade en klänning på MQ som jag köpte=) Sen kom Hanna och Maija upp. Vi gick lite i affärena, kollade på 3:orna som tagit studenten och åt på nancys. Hanna använde sin present hon hade fått av oss, en sminkkurs på make up store. Resultatet blev riktigt bra måste jag säga, hon vart så snygg så =)

I helgen är det ju the big day här i gnesta.  Gnestadagen, årets höjdpunkt för oss gnestabor haha! I kväll ska jag ner och sälja lotter på tivolit, måste det eftersom man spelar innebandy. Finns väl roligare saker att göra en fredagkväll men men. Imorn blir det nog till att gå en stund på marknaden och sen ska jag jobba. På kvällen blir det grillning med brudarna hemma hos mig =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: hanna

viveka jag är väl alltid snygg? tilloch med i kärring knut och mjukisar, haha!

2007-06-04 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0