I want you

Klockan är 22.00 en lördagkväll och vad gör jag? Jo sitter hemma och inte gör ett skit. Lite sorgligt kanske haha. Nej men har man en stukad (?) fot som är svullen och gör så ont att man knappt kan gå, och desutom är förkyld så det bara rinner ur ögon och näsa är det faktiskt riktgit skönt att ta det lugnt. Det kändes som om det var välbehövligt med en hemmakväll och desutom samlar jag ju lite plus-poäng hos mina föräldrar :)   
Vi har haft en trevlig familjekväll, ätit god mat och spelat spel. Det är inte helt fel ibland:)
 
Känner mig trött så det får nog bli sängen snart.
Imorn är jag ledig och då är det klämmingen som gäller =)  




jag hoppas, men det kommer aldrig att hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0