jag går ett segervarv

Imorse var jag i nyköping hos tandläkaren. Fick först vänta i över en halv timme, sen när jag väl kom in så tog det 5 minuter sen fick jag åka hem igen. Kändes bara så onödigt. Men det posetiva är att det är inte långt kvar nu =D
Har även vart och klippt mig idag. Feg som man är så blev det inte någon vågad klippning, utan bara lite toppning. Efter det drog jag till tekannan med Hanna och (en också nyklippt) Linda. Där blev det en fika ute i solen =)  

Nu sitter jag och gör absolut ingenting. Väntar bara på att tjejernas match ska börja. Ska gå på linjen på den idag, det är toppen ju att få betalt för en match jag ändå skulle ha sett haha.

Det är underbart att sommarvädret är tillbaka, ut och njut!


hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0