just like before

Idag skulle vi bara till skolan för att städa ur våra skåp. Kändes lite meningslöst och dessutom känner jag mig inte helt frisk så jag sket i det. Istället fick det bli en heldag med Hanna.
Åkte ut dit igår kväll, blev lite film sen somnade vi. Imorse när vi vaknade åt vi lite frukost och kollade klart på filmen, sen gick vi in mot Gnesta. Först bar det av till Stopp där vi köpte hallon, gick till parken och åt det. Sen till ICA där vi köpte jordgubbar, åt upp dom och promenerade lite till. Sen blev det lunch med hennes pappa på värdshuset. Efter det gick vi omkring lite och väntade på att Linda skulle komma in med bussen. när hon kom åkte vi ut till Hanna igen. Var där ett tag, sen var det dags att gå in till Gnesta igen eftersom tjejerna hade samling.
Oj, oj, oj vad vi har gått idag säger jag bara. Snacka om att vi kommer vara i toppform när sommaren är   
slut =P

Nu ska jag göra iordning lite mat, sen får jag se om jag går ner och kollar på tjejernas match. Det är tydligen möte med serieledarna och tjejerna tjatar ihjäl mig haha, men får se hur jag gör. Kanske åker ner med mamma i andra halvlek. Ska till skolan tidigt imorn så det vore faktiskt skönt att gå och lägga sig tidigt.

Imorn är det skolavslutning, yes yes yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0