Mulet och spöregn..

..precis så jag ville ha det! För är man inomhus och jobbar hela dan, vill man ju inte att det ska vara fint väder så alla som är lediga kan njuta =P Har jobbat hela helgen. Igår var det verkligen hur mycket som helst att göra, stod inte stilla en sekund. Idag däremot kanske det var totalt 10 gäster under hela dan, med andra ord hel dött. Så istället fick det bli storstädning av hela caffet. Jobbigt men sånt behövs också.

Igår var det singstar-kväll med brudarna at hanna's house! Hur kul som helst=) rösten var väl kanske inte på topp, men vad gör väl det? Det är bara att sjunga allt vad man kan i alla fall haha. Det blev lite idol också, och kan säga att det var väl inte direkt några lovord jag fick av juryn. Men men, alla kan ju inte vara födda till sångerskor. Jag slog i alla fall Linda en gång, och det kommer jag leva på länge!

Nu ska jag lägga mig i soffan, sätta på OC och tjocka mig med nybakta bullar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0