The day of Gnesta =)

Gårdagen var riktigt roligt. Först kom tjejerna till mig, vi åt o drack o tittade på fotbollen. Yees! Sverige
vann =) tråkigt bara att dom vann på det sättet. Sedan gjorde vi oss iordning och drog till Vackerby, gryymt kul! Haha är riktigt stolt över oss tjejer =P

Imorse blev jag väckt av Hanna och Maija som bulltade på min dörr. Lika bra det, skulle ha jobbat idag och hade dom inte kommit är nog risken ganska stor att jag hade försovit mig. Men handen gjorde fortfarnade ont och jag kände att det inte var en av mina bättre dagar, så jag ringde och sa att jag inte skulle komma.   
Istället blev det först en långpromenad med Hanna, kände mig mer död än levande när jag gick, men det är smällar man får ta. Sen har jag bara legat ute i solen och lyssnat på musik hela dagen. 
 
Nu ska jag äta, pappa har grillat hamburgare mums!

Bye people!

Kommentarer
Postat av: Maija

Vadå bultade på dörren? Vi sov hos dej iddi! :D

2007-06-04 @ 15:02:38
Postat av: hanna

juste, skärp dig! du ska inte ens snacka. jävla A.... hahahaha!

2007-06-04 @ 17:08:20
URL: http://hjohannesson.blogg.se
Postat av: hanna

juste, skärp dig! du ska inte ens snacka. jävla A.... hahahaha!

2007-06-04 @ 17:08:27
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0