The one without

Kom hem ifrån Hanna för en liten stund sen. Sov där och måste medge att jag nog aldrig har sovit bättre i hela mitt liv. Vaknade halv 12 och det måste vara personligt rekord för mig som annars vaknar vid 9 varje morgon. Skööönt :) 
Igår när jag kom till Hanna började vi med en springtur till Klämmingen. Riktigt duktiga var vi som sprang ända dit, och det är långt kan jag säga! Sen när vi kom dit kom även Erika och Carro med mopparna. Det blev lite bad och volleyboll. Vollyebollen ska vi inte ens tala om, fan va pinsamt det va. Erika och Hanna dom mongona frågar några oerhört fula och fulla killar om dom ville med. Som tur var kunde dom inte spela eller några regler för den delen heller så vi kunde vinna ganska lätt =P
När vi kom hem blev det film och cheesecake :) Sen the bed!



                                     Lycka är att hitta en lapp i jackfickan där det står "jag älskar dig" 
                                                    Sorg är att upptäcka att man har tagit fel jacka          




Kommentarer
Postat av: hanna

vadå mongon, ta tillbaka! men hallå vi fick oss ett gott garv? räcker inte det för dig? ;)

2007-06-27 @ 19:20:41
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0