times goes back

Kom precis hem från mossen. Var där med Linda och kollade på när juniorerna spelade. Säger bara det: vilken katastrof-dromare! Har nog aldrig sett nån sämre. Matchen spårade ut mer och mer och slutade tillslut 1-1.

Idag har jag varit i Uppsala hos doktorn. Vi åkte tidigt imorse eftersom det var jag som skulle köra (det tar ju sin lilla tid). Fick köra nästan hela vägen, men pappa tog över på motorvägen. Det är verkligen skitkul att köra bil, love it!

-Vad är det där för skylt?
- Varning för raggare med rävsvans
Haha vi har alltid kul när vi kör jag o pappa :)

Var ju där för att kolla hur handen såg ut, men resultatet hade inte blivit bättre. Förmodligen kommer den nog inte bli bättre än så här och det känns rikigt jobbigt. Hade verkligen hoppats på att få en "normal och fungerande" hand efter operationen, men icke! Om jag vill har jag möjlighet att operera mig igen, jag skulle fundera på det. Men jag vet faktiskt inte om jag orkar med allting igen. Lång väntan på sjukhuset, bli nedsövd igen, behöva gå med gips i flera veckor, väldigt lång rehabliterings tid... Och det värsta av allt, missa en till innebandy säsong. Jag har ju tid på mig att tänka så vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag gå och kolla på dagens inspelade vänner avsnitt och äta lite varma mackor =)
See yooou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0