två gånger till och aldrig mer

Kom precis hem från jobbet. Hade inte alls mycket att göra idag, men det förstår jag, jag menar vem går och fikar i den här värmen när man kan ligga på stranden? 

Igår var det då kubb med klassen som gällde. Lärarna hade delat upp oss i lag och gjort iordning som en liten turnering. Jag var med Malin och Johanna, och visst var vi grymma:) fick inget motstånd från dom andra lagen haha. Vinnarna skulle möta lärarna, men dom rådde vi tyvärr inte på. Men en andra plats måste vi ju vara nöjda med!
Efter allt kubbspelande åt vi pickninck och sen åkte jag hem. När jag kom till Gnesta gick jag förbi Ingela för att hälsa på Hanna som var på sin praktik. När hon slutade gick vi hem till mig och hämtade lite grejor sen gick vi den lååånga vägen hem till henne. Det blev en trevlig eftermiddag med bad, solande och väldigt god mat (?). 
Kvällens meny såg ut så här: 
Förrätt: hallon och glass
Varmrätt: rostbiff och gurka
Efterrätt: lite pommes som inte ens var klara

Behöver kanske inte ens tillägga att varken hanna eller jag är någon mästerkock =P

Sen på kvällen kom Linda och då drog vi till Erik där det var lite chill. Var där ett tag, sen förflyttade vi oss till Björn eftersom eriks föräldrar skulle komma hem.
Det vart en trevlig kväll måste jag säga=)

Nu ska jag äta, håller på och dö av hunger!

Kommentarer
Postat av: hanna

du glömde erika, hallå ;)

2007-06-09 @ 16:49:19
Postat av: Viveka

ja juste:) hannas syrra var ju förstås med oss. roligare och stördare människa får man leta efter, men hon har ju hanna att brås på så vad kan man förvanta sig haha =P

2007-06-09 @ 17:06:19
Postat av: hanna

jo precis, att jag är störd det bjuder jag på! någon måste ju vara den roliga och jag tar den rollen ;)

2007-06-10 @ 17:23:21
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0