until the end of the night

Har precis kommit hem från en slitsam dag nere på city. Imorse drog jag och Hanna ner på marknaden och gick omkring lite. Började jobba vid 1 och det har verkligen varit hur mycket folk som helst, tror jag kom ifrån kassan två gånger på 4 timmar. Vi stänger 3 och jag skulle egentligen slutat vid 4, men vid halv 5 satt det fortfarande hur mycket gäster som helst kvar. Min hand värkte så som tur var fick jag dra då, annars vet jag inte när jag skulle kommit hem.

Nu ska jag förbereda lite inför middagen, skära salad, skala potatis och så. Kan ju säga att jag inte är den bästa i köket så vi får väl se hur det här slutar =P Sen ska jag vänta på tjejerna, dom stackarna ska städa hela Gnesta. Tur att man inte spelar fotboll längre haha.  

Sverige - Danmark idag =) det får man inte missa.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0