uppladdat

Har precis varit nere en sväng på city. En sak blev jag väldigt förvånad av när jag gick, varenda människa jag mötte sa hej till mig. Kände kanske 2 personer men fick säkert 20 "hej". Inte för att jag klagar, det är ju jättetrevligt när människor är trevliga och hälsar. Men det kändes faktiskt som om det stod "hälsa på mig" i pannan eller nått, men nej de tyckte säkert bara jag såg väldigt trevlig ut, haha. Och när jag kom hem stod Wendy (en granne) utanför mitt hus med en stor godispåse i handen, och frågar om jag vill ha godis. Självklart vill jag ju ha det! Värst vad folket var snälla idag.

Nu är det uppladdat med film och godis för en hel kväll :) Orkar jag laga middag? Nej, det får nog bli resterna av min och Lindas paj från igår.

Nu: Movie-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0